Billigt och bra, ja så ska de va!

HAHAHHA kom på de citatet själv. Mästare på att rimma. Jao. Ska skicka in de till lidl så kanske jag får 50505050 kronor?
Hej jag heter miranda och har då fått äran att gästblogga på denna fina blogg. Saken är den att jag suger på att gästblogga för då ska man ju tydligen berätta om sig själv och man ba.. aha okej. miranda säg någonting intressant om dig själv, MEN TÄNK SÅ ÄR JAG SÅ JÄVLA OINTRESSAN DÅ!?!?!??! nej men aa.... jag va med i gp igår. och dom skrev att jag bodde i partille (?) och gjorde så jag lät som årets tönt.. ilandsproblem, check! aa men jag fick beröm av vuxna att de va bra sagt.. HAHA TACK! Iallafall idag har jag bakat kokosbollar och varit i skolan. Och sovit. Skulle egentligen träffa louise idag men båda var helt slut..
Hinner (ljuger, vill inte) säga så mycket mer för jag måste tvätta bort sminket och sedan gå o lägga mig innan jag fucking dööööööör! Orkar inte.. Min mobil kmr på posten på onsdag, torsdag eller fredag och jag ORKAR INTE VÄNTA! Asså utan överdrift, så är det det ENDA jag pratar om. Dag ut. Dag in.
Detta är de bästa jag någonsin hört: "Vi som är feta, men orkar inte göra något åt saken."
HAHA svär bäääästa ever!
Förlåt för sämsta inlägget i världshistorien, sluta inte läs alexandras blogg bara för mina inlägg suger.
Skoja bara, lämna alexandras blogg ---> in på min istället brorsor! MOHAHA
HTTP://MIRANDADEEKEN.BLOGG.SE
HTTP://MIRANDADEEKEN.BLOGG.SE
HTTP://MIRANDADEEKEN.BLOGG.SE
HTTP://MIRANDADEEKEN.BLOGG.SE
FEEEEEEEET REKLAM!




Bjudeeeeeer, tar typ aldrig bilder på mig själv hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0