Hellusan!

Hej bloggeeeeeeeeeen! Kom nyss hem från att ha följt Miranda till busshållplatsen. Drog förut och mötte henne, så gjorde vi inte så mycket, sen drog vi hem till mig snackade och så sen drog hon hem.
Är på skit bra humör just nu, känns som livet äntligen börjar falla på plats :D Haha men uh, låter som värsta tönten hehe :$
Fick en kommentar av en Anonym tyvärr, så vet inte vem du är så får väl svara här på detta inlägget:
Sv; Ja det tycker jag, eftersom det börjar bli kallare och så speciellt på kvällen och morgonen!
Iallafall, nu ska jag äta lite och titta på någon gossig film sen gå och lägga mig. Bloggar några inlägg innan jag går och lägger mig, bloggar sen. ♥
Skit gammal bild från December hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0